درخواست الحاق آران و بیدگل به قم، نتیجه کم لطفی مسؤولان عالی اصفهان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه آران و بیدگل گفت: اگر خواص و گروه های سیاسی و اجتماعی آران و بیدگل خواهان جدایی از استان اصفهان و الحاق به قم هستند برای کم لطفی مسؤولان عالی استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل، سال ۹۶ را سال پیروزی مردم خواند و گفت: در این سال علیرغم همه اتفاقات تلخ و شیرین، جبهه مقاومت در غرب آسیا پیروز مطلق میدان بود و از شکست هیمنه داعش می توان به عنوان بزرگترین پیروزی این سال نام برد.

 

وی ایام پایانی سال را فرصت خوبی برای ارزیابی مسؤولان دانست و افزود: مسؤولان بر اساس شرایط بررسی کنند که تا چه حدی توانسته اند به شعار سال در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنند.

 

موسوی در ادامه با بیان اینکه آران و بیدگل با افتخار می تواند شهرستان نمونه در اقتصاد مقاومتی باشد، خاطر نشان کرد:اگر در مباحث اقتصاد مقاومتی و سیاست های آن از حالت روزمرگی خارج شویم، بومی سازی و درایت مردم و مسؤولان، رونق تولید را می تواند به همراه داشته باشد و سبب توسعه متوازن شهرستان شود.

امام جمعه آران و بیدگل با انتقاد از مسؤولان عالی استان در کم توجهی به شهر نمونه ایثارگری آران و بیدگل اظهار داشت: مسؤولان باید توجهشان به شمال استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل بیشتر باشد. 

 

آیت الله موسوی در ادامه افزود: استاندار سابق اصفهان در یک سال هشت مرتبه به دلایل مختلف به کاشان سفر کرد اما تنها یک بار برای معارفه فرماندار به آران و بیدگل آمد. این نشان می دهد به این شهرستان توجه لازم نمی شود و این مورد قبول ما نیست.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: اگر خواص و گروه های سیاسی و اجتماعی آران و بیدگل خواهان جدایی از استان اصفهان و الحاق به قم هستند برای همین کم لطفی مسؤولان عالی استان اصفهان است.

 

آیت الله موسوی افزود: شهرستانی که مردم آن هیچ توقعی از مسؤولان ندارند و خیرین و صاحبان صنایع آن به کمک دولت آمده و در سطح کشور نقش آفرینی می کنند، از استاندار فعلی اصفهان توقع رسیدگی بیشتر به آن را داریم.

 

کد خبر 696437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha