پیام دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به مناسبت سال نو

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت حلول سال نو، پیامی صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این ستاد، پیشاپیش به مناسبت حلول سال نو پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنْهَا خَلَقْنَاکُمْ وَ فِیهَا نُعِیدُکُمْ وَ مِنْهَا نُخْرِجُکُمْ تَارَةً أُخْرَى: ما شما را از زمین آفریدیم و بدان باز می‌گردانیم و بار دیگر شما را از آن بیرون می‌آوریم» (طه، ٥٥)

 

امام صادق(علیه‌السلام): نوروز، روزى است که خداوند از بندگانش پیمان گرفت که تنها خداى یکتا را بپرستند و براى او همتا قرار ندهند و به رسولان و حجت‌هاى خدا و امامان(علیهم‌السلام) ایمان بیاورند. به مناسبت این روز بزرگ، خجسته باد عید نوروز؛ فرخنده  باد آغاز  سال ١٣٩٧ و سرسبز باد  بهار زندگی‌تان.

 

ملت بزرگ ایران اسلامی، در طول تاریخ پرشکوه خود و با اعتقاد به خداوند یکتا و داوری اعمال در روز و جهان واپسین، همواره ایمان به خداوند متعال و عمل صالح را سرلوحه خود قرار داده؛ تاجایی که با اتکاء و اتکال به خداوند متعال در طول سده‌های متوالی، منشأ ایمان و اخلاق بوده است. از این‌رو، با تبریک سال نو به همه موحّدان، مؤمنان، مسلمانان و هموطنانم؛ سالی پر از مهر، محبت، آزادی، آزادگی و صلح را آرزو دارم و از حضرت حقّ، صاحب قلوب و مدبّر امور، در این ایام تحوّل و دگرگونی حال‌مان را به احسن حال مسألت می‌نمایم و برای یکایک ایرانیان عزیز و گرامی سلامت و سعادت آرزو می‌نمایم.

 

حبیب‌رضا ارزانی

کد خبر 696434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha