افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی آران و بیدگل در فروردین ۹۷

خبرگزاری شبستان: آران و بیدگل در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال گذشته از سوی استانداری اصفهان، رتبه دوم شهرستان های استان را به دست آورد.

ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال گذشته از سوی استانداری اصفهان، رتبه دوم شهرستان های استان را به دست آورد.

 

وی افزود: در این ارزیابی شاخص های متعددی همچون نحوه پاسخگویی به ارباب رجوع، پیگیری مطالبات، منشور حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار آران و بیدگل در خصوص جابجایی های اخیر مدیران ادارات میراث فرهنگی و کار و امور اجتماعی این شهرستان گفت: مدیریت در نظام اداری در  قانون برای هر اداره چهار سال تعیین شده است اما برخی مواقع این مدیریت تمدید می شود.

 

معینی نژاد با بیان اینکه طولانی شدن مدیریت یک مدیر در یک اداره سبب بی انگیزگی می شود، خاطر نشان کرد: تخصص لازمه مدیریت است و با توجه به اینکه تخصص و تجربه بویژه در دو حوزه میراث فرهنگی و اداره کار و رفاه اجتماعی بسیار مهم است تلاش کردیم هم از تخصص مهندس محمد نوری به عنوان کارشناس ارشد باستان شناسی در میراث فرهنگی و هم از تجربه مهندس جواد صدیقیان در اداره کار استفاده کنیم؛ لذا جابجایی اخیر در این دو اداره بر همین مبنا بوده است.

 

فرماندار آران و بیدگل در پاسخ به پرسشی در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی آران و بیدگل گفت: ساختمان هایی که قبل از سال ۸۵ احداث شده، مشمول تخریب نمی شود اما ساختمان های پس از تصویب قانون، با حکم مراجع قضایی علاوه بر تخریب، مشمول جریمه هم می شود. اما باید توجه داشت که تخریب مشمول هزینه هم برای نظام و هم برای صاحب ملک می شود لذا اجرای این قانون باید با تدبیر و مدیریت صحیح همراه باشد تا بدبینی به حداقل برسد.

 

معینی نژاد با بیان اینکه گسست بین مرکز شهرستان با مناطق اطراف وجود دارد، تصریح کرد: برخی از این گسست به مسوولان برمی گردد لذا هرچه همدلی بین مرکز شهرستان بیشتر شود میتوانیم همدلی بیشتری در مناطق داشته باشیم .

 

وی در خصوص علت تاخیر چندباره در افتتاح پلی کلینیک تامین اجتماعی آران و بیدگل گفت: افتتاح این پروژه به دلیل لغو سفرهای مسؤولان کشوری و استانی به شهرستان در چند مرحله به تاخیر افتاده است اما رسما در سفر فروردین ماه استاندار اصفهان به آران و بیدگل افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار آران و بیدگل در زمینه تعطیلی فرآورده های لبنی مجیدآباد آران و بیدگل گفت: معتقدیم تولیدکننده باید حمایت شود اما اگر دستورالعملی برای رعایت بهداشت و سلامت خانواده است موظفیم رعایت کنیم. البته با تشویش اذهان عمومی در این شرایط مخالفیم.

 

کد خبر 696431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha