کشف ۱۳۵ میلیارد تومان قاچاق کالا در سال جاری در استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان قاچاق کالا کشف و ۴ هزار نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، سردار  مهدی  معصوم  بیگی  در  آیین  تکریم  و  معارفه  فرمانده  نیروی انتظامی خوانسار اظهار کرد: خوانسار مهد پرورش علما و دانشمندان بزرگی در کشور است و در جامعه  دینی و اسلامی نقش بزرگی ایفا کرده است.


وی گفت: امنیت ما امنیت مردم پایه است زیرا مردم در تولید امنیت مشارکت دارند و همراهی مستمری با نیروهای انتظامی در سطح استان دارند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امنیتی که مردم پایه باشد ماندگار و خدشه ناپذیر است زیرا مردم عاشقانه با  فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری،  همراهی و هم افزائی دارند.

 

معصوم بیگی اظهار کرد: در سال جاری بیش از 29 تن  انواع مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی استان کشف  و ضبط شده است، و با  145 باند تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد شده است.

 

وی افزود: بالغ بر 21 هزار نفر از جمله قاچاقچیان، عمده فروش‌ها، خرده فروش‍‌ها و و معتادان متجاهر در سطح استان دستگیر شدند.

 

فرماندهی انتظامی استان  اصفهان تصریح کرد: در مقابله با سارقین 250 باند سرقت در سطح استان شناسائی و برخورد شده است و بالغ بر 142 میلیارد تومان اموال مردم کشف و به آنها بازگردانده شد زیرا  تأکیدات مقام معظم رهبری این که علاوه بر دستگیری سارقین باید اموال مردم کشف شود.

 

وی افزود: در مدت اخیر 2 باند سرقت طلا در شهر اصفهان دستگیر شدند  که در این زمینه 16 کیلو گرم طلا سرقت شده  بود.

 

معصوم بیگی افزود:  به لحاظ سرعت عمل کارگاهان پلیس قبل از فروش طلاها، سارقان دستگیر شدند و در این زمینه  7 نفر سارق دستگیر شد، یکی از این باند سارقان مسلح بود.

 

وی گفت: بالغ بر 135 میلیارد تومان قاچاق کالا  و  در این  زمینه بالغ بر 4 هزار نفر قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.

 

فرماندهی انتظامی استان  اصفهان با اشاره به اینکه با تلاش پلیس راهنمائی و رانندگی 7 درصد تلفات فوتی کاهش داشته است، افزود:  علارقم فرهنگ سازی در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای،  اما در سال جاری در استان اصفهان 950 نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست دادند و حدود 14 هزار و 500  نفر مصدوم و مجروح شدند. 

 

به گزارش شبستان، در آین آیین از خدمات پنج ساله سرهنگ ولی اروجی قدردانی و سرهنگ دوم ابراهیم توسلی به عنوان  فرمانده نیروی انتظامی خوانسار معرفی شد.

 

کد خبر 696422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha