برگزاری  مرحله دوم تربیت مبلغ بین الملل در اصفهان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: برای خواهران حوزه علمیه دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی در سطح مقدماتی، متوسط، برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره ها در گرایش تبلیغ مکتوب آموزش می بینند.

صدیقه بهشتی، معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: دوره های آموزشی تربیت مبلغ بین الملل؛ زبان های عربی، و انگلیسی طلاب حوزه های علمیه  استان اصفهان همزمان با آغاز  نیمسال جدید تحصیلی در مدارس علمیه خواهران استان اصفهان آغاز می شود. 

 

وی گفت: دوره های آموزشی زبان عربی و انگلیسی در سطح مقدماتی، متوسط، برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره ها در گرایش تبلیغ مکتوب آموزش می بینند.

 

بهشتی ریزی افزود: در فاز اول این طرح موفق به تربیت 28 مربی زبان انگلیسی و 9 مربی زبان عربی  شده ایم که در دوره های مذکور در مدارس علمیه از این مربیان استفاده می شود. 

 

وی با اشاره به اینکه استقبال از این کلاسها بسیار خوب است افزود: شروع مرحله دوم از بهمن سال 96 آغاز شده است و برای زبان انگلیسی 8 مدرسه 155 نفر و در زبان عربی 3 مدرسه 51 نفر ثبت نام شده اند.  


معاون فرهنگی ـ تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در پایان افزود: این طرح در سال های آتی در مدارس علمیه استان اصفهان استمرار دارد و ان شاءالله بتوان از این ظرفیت، در حوزه علمیه خواهران به نحو شایسته استفاده کرد.

 

کد خبر 696414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha