خبرنگاران مطالبه گر باشند

خبرگزاری شبستان: فرماندار بندر آستارا گفت: اگر به دنبال توسعه آستارا هستید مطالبه گر باشید و کاستی ها را در رسانه ها مطرح کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، یونس رنجکش، فرماندار آستارا شب گذشته( ۲۶ اسفند) در نشست مشترک با خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: با راه اندازی خانه مطبوعات در بندر آستارا موافق بوده و حمایت می‌کنم.

 

وی افزود: خبرنگاران بندر آستارا در قالب طرح‌ های بوم‌ گردی می‌توانند صاحب مسکن و در کنار آن واحدهای بوم‌ گردی شوند و دولت تسهیلات خوبی به این بحث اختصاص داده است.

 

فرماندار بندر آستارا پروژه مسکن مهر این شهرستان را یک چالش بسیار بزرگ برای آستارا دانست و تصریح کرد: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده تخلفات مالی در این پروژه بیش از ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه تخلیه بار در بارانداز خط ریلی آستارا- آستارا، کلنگ ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی سد لاستیکی روی رودخانه ملاهادی خانه های آسیاب را از اقدامات مهم عمرانی در سال جاری در شهرستان آستارا عنوان کرد و افزود: بر اساس پیش ‌بینی ‌های انجام شده سد لاستیکی رودخانه ملاهادی تا پایان سال ۹۷ آماده بهره‌ برداری می‌شود.

 

فرماندار بندر آستارا اظهارکرد: از خبرنگاران خبرگزاری‌ ها، مطبوعات و فعالان فضای مجازی انتظار این است مشکلات و چالش موجود در بندر آستارا را برجسته کنند.

 

رنجکش خطاب به خبرنگاران گفت: اگر به دنبال توسعه بندر آستارا هستید مطالبه گر باشید و کاستی های شهرستان را در رسانه ها مطرح کنید و این حق شماست.

 

گفتنی است، تجلیل از خبرنگاران پایان بخش این نشست در شهرستان مرزی بندر آستارا بود.

کد خبر 696409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha