طرح «آرامش بهاری» در امامزادگان و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می شود / ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح «آرامش بهاری» همزمان با تعطیلات عید نوروز در امامزادگان و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: طبق سنت هر ساله طرح «آرامش بهاری» همزمان با تعطیلات عید نوروز در امامزادگان و اماکن متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه آشنایی میهمانان و گردشگران نوروزی با اماکن مذهبی و معنوی استان اردبیل از اصلی ترین اهداف این طرح است، اظهار داشت: اهدا بسته های فرهنگی و برگزاری خیمه های معرفتی از برنامه های این طرح خواهد بود.

 

حجت الاسلام قیامی با بیان این مطلب که ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در شهرستان ها آغاز شده است، افزود: علاقمندان می توانند در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت، مفاهیم و دعا خوانی، اذان و تواشیح شرکت کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه قاریان، مرتلین، حفاظ و موذنان برادر و خواهر می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند، تصریح کرد: افراد بالای 18 سال تا 10 اردیبهشت ماه سال 97 از طریق سامانه مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کنند.

کد خبر 696407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha