نفس جمهوری اسلامی، پرچم و نظام مقدس نبوی و علوی برای استکبار جهانی لقمه گلو گیر است

خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه سنگر با بیان اینکه نفس جمهوری اسلامی، پرچم و نظام مقدس نبوی و علوی برای استکبار جهانی لقمه گلو گیر است، گفت: تا زمانی که برای ظلم ستیزی و در مسیر طرفداری از محرومین حرکت می کنیم شیطان بزرگ ما را رها نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام کمال تجدد، امام جمعه سنگر امروز(۲۵ اسفند) در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به تقوی الهی اظهار کرد: نقشه راه ما در بیان فرهنگی رهبر معظم انقلاب نسبت به اعضای مجلس خبرگان بیان شد.

وی با اشاره به جدال حق و باطل، و وجود آن از زمان خلقت حضرت آدم علیه السلام، گفت: آنگونه نیست که بعضی ها عاقلانه تصور می کنند مواضع به حق ما در مقابل استکبار جهانی باعث این همه هجمه ها است بلکه نفس جمهوری اسلامی، پرچم و نظام مقدس نبوی و علوی برای استکبار جهانی لقمه گلو گیر است.

حجت الاسلام تجدد با بیان اینکه اینگونه نیست که اگر مسئولین نظام ما در بیان حقایق کوتاهی کنند آمریکا و استکبار با ما آشتی می کنند، افزود: بلکه مبارزه حق و باطل از زمان حضرت آدم هنگامی که هابیل و قابیل در کنار هم و بعد در مقابل هم قرار گرفتند، آغاز شده و آن شیطان درون و نفس عماره در مقابل نفس قوامه و شیطان برون در مقابل کمالات انسانیت ایستاده است.

وی با استناد به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند« آمریکا شیطان بزرگ است»، تصریح کرد: همانگونه که شیطان کوچک ما را رها نمی کند، شیطان بزرگ تا زمانی که حلقوم نظام در مقابل استکبار جهانی است، و تا زمانی که صدایی که از حلقوم این نظام بیرون می آید برای ظلم ستیزی و محروم پرستی در مسیر طرفداری از محرومین است، ما را رها نمی کنند.

حجت الاسلام تجدد در ادامه با ابراز تأسف از وجود سردمدارانی که نان به نرخ روز می خورند، اضافه کرد: سلاطینی که پشتوانه مردمی ندارند و خودشان را بر مردم غرب آسیا و خاورمیانه تحمیل کردند و مهمتر از همه مدعی اسلام ناب  هستند و خودشان را خادمین الحرمین الشریفین میداننند حدود ۶۵ میلیارد پوند به انگلیس میدهند تا در کنار او قرار بگیرد برای کشتن محرومین یمن و صد میلیارد دلار به رییس جمهور آمریکا میدهد تا آمریکا در کنار او باشد.

حجت الاسلام تجدد با تاکید بر اینکه شما تنها نیستید و خدا با شماست، اذعان کرد: نصرت الهی،  مشروط است، اگر بایستیم، مقاومت کنیم و بصیرت داشته باشیم یقین بدانید که وعده الهی را خداوند با دست امام زمان(عج) تحقق خواهد بخشید.

وی در ادامه خطاب به آنان که صاحب تریبون هستند، پست و منصب دارند، و مردم به آنها توجه می کنند، گفت: این مسئولین باید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند، در تریبون های مقدس نماز جمعه ها و در تریبون های آزادی که مردم گوش میدهند، مردم می بینند که اگر بین قول تا عملشان تعارض باشد، حرفشان دیگر در مردم تاثیرگذار نخواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به جوانان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با توجه به این همه فضای مسمومی که الان برای ایران، ایرانیان و مقاومت در منطقه برای جوانان ما ایجاد کرده اند تا بین اسلام ناب و جوانان ما فاصله ایجاد کنند، اما یکباره می بینیم که در بین این فضا، شهید حججی برجسته شد.

حجت الاسلام تجدد، با بیان اینکه نباید بگوییم که جوانان ما از انقلاب فاصله گرفتند و از توجه به خدا و پیغمبر دور شده اند، گفت: جوانان ما در مسیر خدا و پیغمبر و برای شکوفایی این مملکت گام برمیدارند، منتهی ما که خودمان را رهبران این جوانان میدانیم، و آنان ما را الگوی خود قرار میدهند، نگاه میکنند ببینند چقدر بین قول و عمل ما تناقض و تضاد هست.

وی خاطر نشان کرد: اگر همه ما دست بدست هم بدهیم و ایمان و صلابت خودمان را حفظ کنیم امدادهای الهی همچنان که در این چهل سال گذشته بر ما تابیده است، باز هم استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام تجدد در ادامه با توجه به حضور فرماندار شهرستان رشت در جمع نماز گذاران خواستار رسیدگی بیشتر به وام ها و هزینه های کشاورزی که بر دوش کشاورزان سنگینی می کند، شد و گفت: این مسئله روحیه کشت و کشتکاری را ضعیف می کند.

وی افزود: سعی کنید در جلساتی که برگزار می شود هزینه ها را از دوش کشاورزان تقلیل دهید چرا که کشاورزان گاهی در فروش برنج، در هزینه های آب و ...  دچار مشکل می شوند.

حجت الاسلام تجدد با اشاره به اینکه اکنون فضای مجازی مقایسه ها را در بین مردم زیاد می کند، ادامه داد: حدود ۱۳ سال است که کمربندی بخش سنگر آب و آفتاب خورده ولی هنوز تکمیل نشده است که امیدواریم مردم در سال ۹۷ شیرینی افتتاح این کمربندی و کنار گذر را بشنوند.

کد خبر 696148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha