نفوذ انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه غیر قابل انکار است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان گفت: نفوذ الهام بخش انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه به قدری است که همگان در دنیا آن را قبول دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: روز های پایانی سال 96 در حالی می گذرد که یادآور رویدادهای تلخ و شیرین بود.

 

وی افزود: تردیدی نیست که در سال 96 موفقیت های فراوانی داشتیم که به نام ملت ثبت شد؛ ملتی که بر عهد خود با روح الله و رهبری وفادار ماندند و راه انقلاب را با شتاب بیشتر پیمودند.

 

امام جمعه زاهدان شکست هیمنه داعش در سوریه و عراق را یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی در سال 96 دانست و یادآور شد: داعش جزء تهدیدات منطقه به حساب می آمد اما در سایه انقلاب این تهدید به فرصت تبدیل شد و یک ارتش قوی مردمی با اندیشه مرجعیت در کشورهای عراق و سوریه به وجود آمد.

 

سلیمانی تاکید کرد: پیروزی مقاومت برای اولین بار در طول تاریخ عمرش، خنثی شدن ماجرا جویی آمریکا، اسرائیل و تکفیری ها در استقلال کردستان عراق، غلبه موشکی انصارالله بر آل سعود از جمله موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی بود.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش قدرت نفوذ در بین کشورهای منطقه از موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه ملی است، افزود: نفوذ الهام بخش انقلاب اسلامی در بین کشورهای منطقه به قدری است که همگان در دنیا آن را قبول دارند.

 

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تجدید میثاق کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حضور با غیرت ملت ایران در شکست پروژه دیماه دشمنان از جمله دستاورد و موفقیت های انقلاب اسلامی در سال 96 بود.

 

سلیمانی گفت: سقوط هواپیما، غرق شدن کشتی و امثال آن در سال 96 برای ملت ایران درد آور بود و نیز عدم پیگیری  اشتغال و معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی از ضعف های سال 96 به حساب می آیند.

 

وی افزود: در هر جبهه ای که خداوند همراه آنان باشد آن جبهه قطعاً پیروز میدان جنگ می شود.

 

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: دل به بیگانگان خوش نکنیم و به قدرت درونی، اراده ملی، وحدت و به ایمان و عقیده مردم خودمان تکیه کنیم زیرا که عاقبت خوشی ندارد.

کد خبر 696147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha