تجهیزات نظامی ایران مایه هراس دشمنان است/ سخنرانی ها مایه امیددشمن نشود

خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت اصفهان گفت: توسعه و افزایش تجهیزات نظامی ایران مایه هراس دشمنان است از این جهت آن ها در پی مذاکره بر سر این تجهیزات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه روند روبه پیشرفت کشورمان همواره مایه تاسف و ترس دشمنان بوده است اظهارداشت: رشد و پیشرفت نظامی و موشکی که امنیت ما را تامین خواهد کرد مایه نقض امنیت دشمنان و ناامیدی آن ها را به همراه داشته است.

 

وی افزود: توسعه و افزایش تجهیزات نظامی ایران مایه هراس دشمنان است از این جهت آن ها در پی مذاکره بر سر این تجهیزات هستند که در این خصوص هیچ مذاکره و صحبتی با دشمنان نخواهیم داشت و از پیشرفت نظامی کشورمان جلوگیری نمی کنیم.

 

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: دشمنان با تشکیل داعش و گروه های تروریستی دیگر همواره در پی جلوگیری از گسترش اسلام هستند اما توان دفاعی ایران و همچنین تبیین صحیح آموزه های اسلامی مانع تحقق اهداف آن ها شده و بزودی شاهد فراگیر شدن اسلام و شکست دشمنان خواهیم بود.

 

وی یادآورشد: هیچ گاه سیاست های کشورمان در حمایت از مظلومان عالم تغییر پیدا نمی کند و همواره در برابر کشورهای ظالم و دولت های استکباری ایستادگی می کنیم.

 

امام جمعه موقت اصفهان همچنین به نیاز آب شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: 460 میلیارد تومان برای تامین آب مرد نیاز شرق اصفهان و جریان آب در زنده رود پیش بینی شده که با استفاده از این اعتبار مالی شاهد رفع مشکل آب کشاورزان اصفهان و شاهد زنده رود همیشه زنده خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: نباید مشکلات کشور روی همدیگر جمع شود و منجر به بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی برای مردم کشورمان شود بلکه باید مسئولان قبل از بروز مشکلات پیش بینی های لازم را انجام دهند.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخترانی اخیر خود به وجود راهکار برای رفع مشکلات اشاره داشته اند، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از مشکلات نیازمند برنامه ریزی و تدبیر است.

 

وی همچنین بر حفظ وحدت ملی و هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان در برخی مواقع اهدافی را دنبال می کنند اما محقق نمی شود ولی از طرفی برخی از مسئولان یا جریان های سیاسی با سخنرانی های خود زمینه تحقق اهداف دشمن را فراهم می سازند و دشمن را امیدوار می کنند و باید نسبت به این مسائل با دقت و توجه عمل کرد.

 

کد خبر 696145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha