مسلمانان  باید تمدن واقعی در عمل به دستورات الهی بجویند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنندج، با اشاره به تمدن واقعی در جامعه گفت: مسلمانان باید تمدن واقعی را در عمل به دستورات الهی دستورات پیامبر (ص) بجویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج امروز (25 اسفند) در خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مسجد جامع شهرستان سنندج گفت: بی حجابی نشانه تمدن و پیشرفت در جامعه اسلامی نیست.

 

وی افزود: غربی ها ترویج و خود آرایی و بی حجابی را در جامعه خود نشانه تمدن و پیشرفت می دانند و متاسفانه امروزه برخی از افراد با پیروی از جامعه غربی دنبال بی حجابی هستند که این نشانه فرهنگ و تمدن نیست.

 

این مقام مسئول اظهارداشت: مسلمانان باید تمدن واقعی را در عمل به دستورات الهی بجویند.

 

وی افزود: تمدن واقعی در بی حجابی و ترویج فرهنگ های ناپسند در جامعه نیست بلکه در گرو عمل به دستورات قرآن کریم وسنت پیامبر (ص) است.

 

ماموستا خدایی در ادامه تصریح کرد: امروزه دشمنان دین اسلام در تلاشند که با ترویج فرهنگ غربی باعث گسترش بی حجابی و بی بندبازی در جامعه اسلامی شوند.

 

وی افزود: تنها را نجات و جلوگیری از فرهنگ غربی پیروی از دستورات قرآن کریم و سنت پیامبر (ص) است.

 

امام جمعه سنندج اذعان کرد: پیروی از دستورات الهی سد محکمی در برابر فرهنگ های غربی و دشمنان دین اسلام است.

 

وی در پایان با اشاره به نزدیکی سال جدید خاطر نشان کرد: خداوند زمین را در فصل بهار از خواب زمستانی بیدار می کند و ما انسانها نیز باید قلبمان را از بدی ها دور و جایگاه خوبی ها و طاعت خداوند کنیم.

کد خبر 696142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha