ولایت فقیه شاخص اسلام است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ولایت فقیه شاخص اسلام است و همه باید از آن تبعیت کنند گفت: بنابراین همه آن برنامه هایی که فرهنگ و ارشاد یا دولت تأیید می کند بنا بر دین اسلام نیست و باید بازنگری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز(25 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سقوط هواپیمای ترکیه ای در کوه های منطقه هلن استان، گفت: مردم محلی بلافاصله پس از مشاهده سقوط این هواپیما به محل رفتند که نشان از فداکاری آن ها دارد.

 

وی با بیان اینکه این فداکاری و ایثار مردم استان در این حادثه باید مورد تقدیر قرار گیرد، افزود: اکنون که در جهانی پر از ظلم و کفر زندگی می کنیم این فداکاری مردم استان که در پرتو انقلاب اسلامی به دست آمده است ارزشمند است.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه متأسفانه شاهد آن هستیم که معروف ها و منکرها در جامعه جابه جا شده اند، تصریح کرد: برخی ها می خواهند به بهانه شادی منکرها را در جامعه ترویج دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: شادی در جامعه از ضروریات است اما باید در راستای فرمان های خداوند و به شکل صحیح باشد نه اینکه شادی را وسیله ای برای ترویج منکرها در جامعه قرار دهیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که همه برنامه های پخش شده از صدا و سیما را تأیید نمی کند، اظهار کرد: اگر برنامه ای توسط ارشاد تأیید یا از صدا و سیما پخش می شود دلیلی بر درست و معروف بودن آن برنامه نیست.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه ولایت فقیه شاخص اسلام است و همه باید از آن تبعیت کنند، خاطرنشان کرد: بنابراین همه آن برنامه هایی که فرهنگ و ارشاد یا دولت تأیید می کند بنا بر دین اسلام نیست و باید بازنگری شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، گفت: نخستین روز سال آینده با شهادت حضرت امام هادی(علیه السلام) مصادف است که باید در مراسمات احترام این امام همام در نظر گرفته شود.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن ماه رجب، خاطرنشان کرد: در برنامه های نوروز باید حرمت این ماه مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت معنوی این ماه بهره مند شویم.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم استان به دلیلی محرومیت با مشکلاتی رو به رو هستند، اظهار کرد: مسئولان باید با وحدت در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

 

کد خبر 696129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha