رفع کینه و کدورت از تاثیرات اسلام در نوروز است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر رفع کینه و کدورت را از تاثیرات اسلام در نوروز دانست و برپایی صله رحم در این ایام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر امروز در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان خداترسی را همان تقوا دانست و  با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: باید به عملکرد خود در طول سال بنگریم که عمر خود را در راه عبادت خدا صرف کردیم یا معصیت.

 

وی ادامه داد: باید با تفکر در راه خدا عمرمان را صرف رسیدن به کمال الهی کنیم.

 

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: انفاق در قرآن و دستگیری از نیازمندان در اسلام جایگاه ویژه ایی دارد و در آستانه این عید باستانی باید به این مهم توجه بیشتری داشت.

 

وی با بیان اینکه اسلامی زیبایی و پاکیزگی را دوست دارد و بدان سفارش کرده اظهار کرد: اسلام جشن و سرور را دوست دارد در صورتی که بدون معاصی و گناه باشد.

 

امام جمعه رودسر رفع کینه و کدورت را از تاثیرات اسلام در نوروز دانست و بر برپایی صله رحم در ایام تاکید کرد.

 

وی در ادامه به حجاب اشاره  و بیان کرد: حجاب قانون کشور و دستور اسلام است و آنهایی که حجاب اجباری را مطرح می کنند و می گویند حجاب ضروری نیست از استکبار خط می گیرند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه در پذیرش طلاب گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را به سمت حوزه های علمیه و طلبگی سوق دهند تا فرزندانی صالح باشند.

 

وی با بیان اینکه آینده کشور به جوانان بستگی دارد افزود: همین جوانان تا آخرین قطره خون خود از کشور، نظام و رهبرشان دفاع کرده و سیلی محکمی بر دهان استکبار می زنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 696120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha