مردم داری پروفسور خدادوست از وی چهره ای ماندگار ساخت

خبرگزاری شبستان: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خدادوستی و مردم محوری را دلیل ماندگاری دکتر خدادوست در قلوب مردم دانست و گفت: جوانان اگر می خواهند در قلب مردم جاودانه بمانند باید سیره دکتر خدادوست را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (25 اسفند) در حاشیه مراسم بزرگداشت پروفسور خدادوست که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، خدادوستی و مردم محوری را دلیل ماندگاری دکتر خدادوست در قلوب مردم دانست و گفت: وی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم اینگونه بود.

 

وی با یادآوری این مطلب که مرحوم خدادوست در شیراز متولد و جزیی از نوابغ جهان در علم چشم پزشکی شد، اظهار داشت: هیچ کس جایگزین دکتر خدادوست نخواهد شد به جز ادامه دادن راه وی یعنی مردم داری از سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه وی زندگی خود را وقف مردم کرد و هرگز به دنبال کسب شهرت نرفت و با نبوغی که از خود نشان داد توانست معرفی کننده نام ایران و فرهنگ ایران زمین در عرصه جهانی باشد.

 

دکتر قاضی زاده هاشمی بر لزوم اشاعه تلاش، اخلاق و فرهنگ دکتر خدادوست در میان پزشکان جوان تاکید کرد و افزود: جوانان اگر می خواهند در قلب مردم جاودانه بمانند باید سیره دکتر خدادوست را الگوی خود قرار دهند.

 

خاطر نشان می شود، پروفسور خدادوست، چشم پزشک شهر شیرازی، 19 اسفند سال جاری در سن 82 سالگی در آمریکا درگذشت.

 

 

کد خبر 696118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha