هشدار آیت‌الله اراکی به جریان شیعه انگلیسی

خبرگزاری شبستان: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: به جریان شیعه انگلیسی هشدار می دهیم که زمینه سوء استفاده دشمنان و منافقان را فراهم نکند و اجازه بدهد که قانون کار خود را انجام بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله محسن اراکی امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قم گفت: جریان های نفاق مانع از پیشرفت جریان های الهی بودند و پیامبر(ص) نیز با این جریان مخالف بودند.

وی بیان داشت: حوزه های علمیه باید هوشیار باشند و در برابر فعالیت های جریان تشیع انگلیسی اقدام کنند، این افراد زیر پرچم امام حسین(ع) جریان مرجعیت شبهه انگلیسی را ایجاد می کنند.

وی عنوان داشت: جریان شیعه انگلیسی به دنبال ارائه چهره ای خشن از شیعه است و شبکه ‌های ماهواره ‌ای زیادی توسط جریان تشیع انگلیسی برای تحریف چهره عزاداری به وجود آمده اند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: باید بدانیم که این جریان اعتبارات فراوانی را هزینه می‌کند تا هیئت های مذهبی را در شهرهای مختلف از انقلاب اسلامی جدا کنند.

آیت الله اراکی گفت: آنها می خواهند مردم از انقلاب دور شوند و با ایجاد تنفر در ملت های دیگر نسبت به انقلاب زاویه ایجاد کرده و می خواهند اهداف جریان تشیع انگلیسی را دنبال کنند.

وی ابراز داشت: این جریان بدترین توهین ‌ها را طی روزهای اخیر نسبت به جایگاه ولایت، دفاع مقدس و شهدا روا داشت و ما این سوال را از جریان تشیع انگلیسی می‌ پرسم که چرا در هنگام وقوع هر حادثه ای در منطقه نسبت به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم موضع گیری می‌کند و در جبهه اسرائیل قرار می‌گیرد؟

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دادگاه ویژه روحانیت با این جریان برخورد کرد و از نظر فقه و قانون، توهین به مومن، جرم و قابل پیگیری است، اما جریان تشیع انگلیسی در برابر برخورد نرم دادگاه ویژه روحانیت موضع گیری می‌ کند.

وی گفت: برخورد تسامح آمیز با اهانت کنندگان به جایگاه ولایت، مظلومیت انقلاب اسلامی را روشن می کند و مردم قم می ‌توانند جریان تشیع انگلیسی را در یک لحظه از این شهر حذف کنند، اما برخورد مردم با این جریان در وضعیت کنونی با سعه صدر است.

آیت الله اراکی گفت: به جریان شیعه انگلیسی هشدار می دهیم که زمینه سوء استفاده دشمنان و منافقان را فراهم نکند و اجازه بدهد که قانون کار خود را انجام بدهد.

کد خبر 696117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha