لزوم معرفی دکتر خدادوست به نسل جدید

خبرگزاری شبستان: رئیس مدرسه خان شیراز با اشاره به اینکه مرحوم خدادوست به عنوان یک خداشناس به مردم خدمت کرد و اگر امروز وی را تکریم می کنند به خاطر همین خدمات اوست، گفت: نسل های جدید باید این استاد را بشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (25 اسفند) در مراسم بزرگداشت پروفسور خدادوست، با اشاره به اینکه در شیراز همه خود را به وی نزدیک می دیدند، گفت: این دید به خاطر علاقه مردم به دکتر خدادوست بود.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ کس از مرگ فراری ندارد و انسان به هیچ وجه جاودانه نخواهد بود اما آنچه مهم است در میان تولد تا مرگ چگونه زیستن است که از انسان نامی به جای بگذارد، افزود: مرگ پلی بین این دنیا و جهان باقی است اگر انسان خوب زیسته باشد، همراه با آرامش می رود و اگر بد زیسته باشد، وی را کشان کشان با خود می برند.

 

آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه باید علم همراه با ایمان باشد، چرا که اگر علم بدون ایمان باشد، تکبر آفرین می شود، اظهار داشت: دانش بدون اخلاق، خالی از رفعت الهی است.

 

رئیس مدرسه خان شیراز با اشاره به اینکه مرحوم خدادوست به عنوان یک خداشناس به مردم خدمت کرد و اگر امروز وی را تکریم می کنند به خاطر همین خدمات اوست، وی عاشق این مرز و بوم بود و در زمان دفاع مقدس هم به رزمندگان خدمت می کرد، اضافه کرد: نسل های جدید باید این استاد را بشناسند که با فطرت پاک خود، فطرت دانشجویان خود را بیدار کرد.

 

خاطر نشان می شود، پروفسور خدادوست، چشم پزشک شهر شیرازی، 19 اسفند سال جاری در سن 82 سالگی در آمریکا درگذشت.

 

 

کد خبر 696115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha