دغدغه مندی جوانان در مسائل اجتماعی ابراز می شود

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: دغدغه مندی جوانان در مسائل اجتماعی با تهیه و اجرای برنامه های فرهنگی ابراز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مهدی مرادی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون در نخستین مسابقه ربوترافیک و همایش ایمنی و ترافیک سازمان های مردم نهاد جوانان این شهرستان با بیان اینکه جوانان نسبت به جامعه احساس مسئولیت و دلسوزی دارند و باید فرصت برای انجام فعالیت های آن ها در راستای رفع نیازها صورت بگیرد.

وی افزود: دغدغه مندی جوانان در مسائل اجتماعی با تهیه و اجرای برنامه های فرهنگی ابراز می شود که فعالیت در حوزه کاهش تصادفات و افزایش فرهنگ ترافیک، حفظ محیط زیست، کمک به نیازمندان و مواردی از این قبیل مصداقی از این دغدغه مندی است.

مرادی با بیان اینکه 9 سمن جوانان در این شهرستان راه اندازی شده، خاطرنشان ساخت: سایر ادارات مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، بهداشت و درمان و منابع طبیعی نیز سمن هایی را تشکیل داده اند و این تشکل های مردمی در کنارهمدیگر و تعامل بین بخشی و همچنین مشارکت ادارات فعالیت های مدنی در راستای تامین نیازهای جامعه انجام می دهند.

وی مشارکت و همکاری بین سمن ها و سازمان های اداری شهرستان تیران و کرون برای کاهش تصادفات یک نمونه دغدغه اجتماعی خواند و تصریح کرد: در این برنامه کانون نسل جوان فردا، کانون امام حسن مجتبی(ع)، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پلیس راهنمایی رانندگی مشارکت داشته اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: این طرح بزودی در سطح استان اصفهان اجرایی خواهد شد و مدلی زیبایی برای ایجاد مشارکت اقشار مختلف برای کاهش تصادفات است.

کد خبر 696092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha