افزایش نارضایتی ها از بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: نارضایتی ها از بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا زیاد است و باید این نارضایتی ها کم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در نشست مجمع ملی سلامت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، اظهارکرد: بندر آستارا به دلیل برخورداری از نوار مرزی و گردشگرپذیر بودن آن باید ویژه دیده شود.

 

وی افزود: مسئولان در اختصاص بودجه و امکانات به بندر آستارا جمعیت شناور را نیز در کنار جمعیت ثابت این شهرستان مدنظر قرار دهند.

 

امام جمعه بندر آستارا مراجعه به مراکز درمانی استان ‌های همسایه را در شان مردم این شهرستان ندانست و تصریح کرد: نارضایتی ها از بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا زیاد است و باید این نارضایتی ها کم شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی بندر آستارا با تلاش‌ های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به یک بیمارستان نمونه کشوری تبدیل شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه در روزهای اخیر اتفاقات خوبی را در خصوص تجهیز بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا شاهد بودیم، گفت: این اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان جای تقدیر و تشکر دارد.

 

گفتمان سازی در حوزه سلامت امری ضروری است

یونس رنجکش، فرماندار بندر آستارا نیز در این مجمع، اظهار کرد: همه افراد باید موضوع سلامت را جدی بگیرند.

 

وی افزود: در این راستا سازمان های مردم نهاد می‌توانند نقش ویژه ای ایفاء کنند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه گفتمان سازی در حوزه سلامت امری ضروری و لازم است، تصریح کرد: تکمیل نشدن زیر ساخت های درمانی، نبود سامانه دفع فاضلاب شهری، سردخانه نگهداری اقلام غذایی فاسد پیش از امحاء و دفع غیر بهداشتی زباله در نوار ساحلی از مشکلات حوزه سلامت شهرستان مرزی بندر آستارا است.

 

رنجکش از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خاطر تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی بندر آستارا به تجهیزات جدید تقدیر و تشکر کرد و گفت: تامین کمبود کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی از نیاز های این بیمارستان است که باید این مشکل نیز برطرف شود.

کد خبر 696087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha