وجود تخلفات مالی در دهیاری های بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: فرماندار بندر آستارا به وجود تخلفات مالی در دهیاری‌ های این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی دو مورد تخلف مالی در دهیاری‌های بندر آستارا دیده شده پرونده های این تخلفات جهت روشن شدن مسئله در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، یونس رنجکش، فرماندار آستارا در نشست مشترک با دهیاری‌ ها و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: دهیاران مدیر روستا هستند و مدیریت در ذات خود خلاقیت و نوآوری دارد.

 

وی افزود: دهیاری‌ های بخش مرکزی و لوندویل بندر آستارا تا ۲۰ فروردین سال آینده فرصت دارند برنامه‌ های خود در بخش های عمرانی و اجتماعی را به کارشناسان فرمانداری ارائه دهند.

 

فرماندار بندر آستارا به وجود تخلفات مالی در دهیاری‌ های این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی دو مورد تخلف مالی در دهیاری‌ های بندر آستارا دیده شده و پرونده های این تخلفات جهت روشن شدن مسئله در دست بررسی است.

 

رنجکش با بیان اینکه دولت اعتقاد دارد که توسعه روستا محور توسعه و ترقی در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: صفر تا صد اعتباری که برای دهیاری‌ ها اختصاص می‌یابد در راه توسعه و آبادانی روستاها هزینه شود و خلاف این خیانت به مردم خود آن روستا است.

 

وی از اعلام حمایت فرمانداری بندر آستارا از برنامه هایی که با محوریت تولید نشاط اجتماعی در روستا ها برگزار می‌شود خبر داد.

 

رنجکش به طرح بوم گردی در روستاها اشاره کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های اکوتوریست یکی از اهداف طرح بوم‌ گردی است.

 

گفتنی است، در پایان این نشست دهیاری روستای عنبران محله بخش مرکزی بندر آستارا و دهیاری روستای کوته کومه بخش لوندویل به‌عنوان دهیاری‌ های نمونه سال ۹۶ معرفی و با اهدای لوح و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 696084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha