راه اندازی اورژانس هوایی در بندر آستارا الزامی است

خبرگزاری شبستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به فاصله ۲۰۰ کیلومتری آستارا با مرکز استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی اورژانس هوایی در این منطقه از استان گیلان به دلیل بعد مسافت الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، شاهرخ یوسف‌ زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مجمع ملی سلامت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به فاصله ۲۰۰ کیلومتری آستارا با مرکز استان گیلان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی اورژانس هوایی در این منطقه از استان گیلان به دلیل بعد مسافت الزامی است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌ های نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان این امر مهم محقق شود و ما شاهد راه اندازی اورژانس هوایی در این شهرستان باشیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آماده بهره برداری قرار گرفتن بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تالش تا پایان سال ۹۷ خبر داد و اظهارکرد: تمام تخصص‌ های لازم در بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تالش پیش‌ بینی شده است.

 

یوسف زاده گفت: تمام تلاش ما این است که بیمارستان‌های تالش و بندر آستارا مشکلات درمانی و بهداشتی مردم دو شهرستان غرب گیلان را پوشش دهد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی لاهیجان در بهار سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد، افزود: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی لنگرود و اورژانس ‌های حشمت، رازی، پورسینا و انزلی از دیگر پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ در استان گیلان است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اجتماعی شدن بحث سلامت در بین مردم از برنامه‌های سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، تصریح کرد: اجتماعی شدن بحث سلامت در بین مردم برای بالا بردن سواد سلامت جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

 

یوسف زاده با بیان اینکه اولویت استخدام پزشکان متخصص در استان گیلان برای شهرستان‌های بندر آستارا، رودبار و ماسال است، گفت: استخدام پزشکان متخصص بر اساس نیازهای اعلام‌شده از سوی شهرستان‌ ها است.

کد خبر 696083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha