آغاز اجرای پروژه چهار راه خاکیان از اوایل سال۹۷

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در اوایل سال ۹۷ پروژه مسیر چهارراه خاکیان با طرح و بررسی مشاوران و طراحان شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (24اسفند) در حاشیه بازدید معاون وزیر راه از چهار راه خاکیان اظهار کرد: امروز در طی بازدید معاون وزیر راه از شهرستان صومعه سرا چند موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت که اجرای طرح میدان زیبای خاکیان از جمله این موضوعات بود.

 

وی با بیان اینکه نیوجرسی های مسیر خاکیان باید به صورت کامل نصب شود، افزود: پل ضیابر قرار است به سه دهانه ۲۰ متری تبدیل شود و روشنایی این مسیر باید به صورت کامل انجام گیرد.

 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: در اوایل سال ۹۷ پروژه مسیر چهارراه خاکیان با طرح و بررسی مشاوران و طراحان شروع خواهد شد.

 

دلخوش با اشاره به اینکه پروژه ۵۰ کیلومتر فومن تا پونل مدت زیادیست که در دست اجراست، تصریح کرد: حدودا ۹۴ دستگاه راه سازی در این مسیر مشغول کار هستند.

 

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم این شهرستان چهار راه خاکیان است، خاطرنشان کرد: به مردم این قول را می دهیم که یک میدان زیبا و شکیل و در شأن مردم اجرا کنیم.

 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این جاده ترانزیتی است و با ترافیک سنگین، تلفات و تصادف زیادی مواجه هستیم افزود: امیدواریم با همکاری تیم اقای خادمی بتوانیم این مسیر را آباد و به مردم عزیزمان خدمت کنیم و باعث خوشحالی عزیزان باشیم.

کد خبر 696067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha