محدودیت های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی تشدید می شود

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز محدودیت های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی امروز(۲۴ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت:امسال پلیس راهور استان با دو شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت و پرهیز از خطر در رانندگی سال جدید را آغاز خواهد کرد همچنین پلیس راهور حداکثر توان و استعداد نیوری خود را به کار برده به طوریکه در طرح ترافیکی سال ۹۷ آماده باش کامل به همه همکاران اعلام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با انجام طرحهای ویژه نظم و امنیت شایسته ای را برای مردم فراهم کنیم، اظهارداشت:امروز اولین رزمایش ترافیکی خاص پلیس راهور استان در ستاد انتظامی با هدف هماهنگی و ارتقاء توان عملیاتی به صورت درون سازمانی تشکیل خواهد شد.

 

دهنوی با بیان اینکه پلیس راهور و پلیس راه استان هماهنگی های لازم را با ارگانهای مرتبط در طرح استقبال از بهار انجام داده، ادامه داد: در ایام نوروز محدودیت های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی تشدید می شود و سعی می کنیم حتی المقدور از ورود خودروهای شخصی به محدوده حرم جلوگیری نماییم.

 

رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت:برای زائران در ایام عید از تمام توان پلیس راهور سای استانها هم استفاده نمودیم به طوریکه اطلاع رسانی ترافیکی در مشهد رو جاده های استان را از مبداء آغاز کردیم همچنین به صورت ویژه در ایام نوروز پارکینگ موقت ۴ هکتاری را در میداان فردوسی مشهد در نظر گرفتیم.

کد خبر 696066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha