برگزاری  طرح آرامش بهاری در۶ بقعه متبرکه شهرستان ماسال

خبرگزاری شبستان: رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: همزمان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری در ۶ بقعه متبرکه و شاخص ماسال برگزار می شود.

حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با بیان اینکه نوروز یاد آور معاد و مجالی برای بازگشت و رجعت به اصل شکفتن است، اظهار کرد: نوروز آبشار مهر است که در جان ما سرازیر می شود.

 


وی افزود: به منظور تقویت باورهای دینی ومذهبی و نیز بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزاد گان و بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی و شناساندن امامزادگان عظیم الشان (علیهم السلام) وارتقای سطح فکری، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی و خدمت رسانی مطلوب وایجاد رضایت و علاقمندی در زائران محترم بقاع و اماکن متبرکه از تاریخ 25اسفند  امسال تا 15 فروردین سال آینده برگزار می گردد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: مراسم ویژه تحویل سال،  پخش بیانات مقام معظم رهبری بعد از تحویل سال، غبارروبی گلزار شهدا، انجام تبلیغات واطلاع رسانی در سطح بقاع متبرکه وامامزادگان واجب التعظیم و همچنین توزیع کتاب آرامش بهاری و اجرای مسابقه پیامکی، برپایی نمایشگاه آرامش بهاری،  بازبودن بقاع متبرکه برای اقامه نماز، از جمله برنامه های این طرح است.


وی تصریح کرد: آماده سازی بقاع متبرکه برای حضور زائرین و همچنین برپایی خیمه معرفت در بقعه متبرکه سیدابر اهیم قران باحضور روحانی اعزامی از قم جهت پاسخ به مسائل شرعی برای جوانان ومشاوره وقف و.. از دیگر برنامه های این طرح است.

کد خبر 696065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha