ارزش های انقلاب اسلامی را احیا کنیم/ اخلاق اسلامی مایه ثبات امنیت و پایداری کشور

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه باید ارزش های اصیل انقلاب اسلامی که شهدا نماد اصلی آن است را احیا کنیم، اظهار داشت: نهادینه کردن اخلاق اسلامی، مایه پایداری امنیت ملی و سلامت و سعادت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دریادار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، امروز (24 اسفند) در حاشیه آئین استقبال از پیکر مطهر 118 شهید دوران دفاع مقدس در مرز بین المللی شلمچه، در جمع خبرنگاران، بر الگو گرفتن از شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا بهترین افراد روزگار ما بودند که در زمان جوانی آگاهانه مسیر دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و ولایت را انتخاب کردند.

 

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و ما باید با پیروی از آنها و کالبدشکافی دوران دفاع مقدس از آنان درس بگیریم، افزود: هرکجا ملت های منطقه دچار مشکل شده اند این مردم ایران بودند که به کمکشان شتافتند. 

 

وی اضافه کرد: در پاکسازی و برخورد با داعش از منطقه سوریه و عراق، جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم این دو کشور بود و توانست ثابت کند که عامل ثبات امنیت و پایداری در منطقه است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی، تصریح کرد: باید ارزش های اصیل انقلاب اسلامی که شهدا نماد اصلی آن است را احیا کنیم تا با تاسی از این ارزش ها بتوانیم همچون گذشته از مشکلات در ابعاد مختلف عبور کنیم.

 

وی استقبال باشکوه از شهدا را نشان دهنده تجدید بیعت با قهرمانان راستین میهن اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدا با عمل به رسالت تاریخی خود، امروز بزرگترین پشتوانه معنوی قدرت کشور در مقابل تهدیدات دشمنان محسوب می شوند.

 

دریادار شمخانی، با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند مانع گسترش الگوهای جامعه ما که شهدا هستند، شوند، اذعان داشت: وظیفه امروز مسئولان، مردم و به ویژه خانواده های معظم این شهدا، معرفی و شناساندن این الگوها در جامعه است.

 

وی بر عمل کردن به وصیت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، جهت تضمین مسیر تضمین سلامت و اقتدار نظام تاکید کرد و ادامه داد: حفظ و ترویج فرهنگ غنی اسلام و نهادینه کردن اخلاق اسلامی، مایه پایداری امنیت ملی و سلامت و سعادت جامعه در همه ابعاد می شود.

 

کد خبر 696058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha