آمادگی بیش از ۶ هزار نیروی خدمت رسان به مسافران نوروزی در همدان

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: بیش از ۶ هزار نفر نیرو از تمام نهادها، ارگان‌ها و پلیس آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران در ایام نوروز می باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان امروز (24 اسفند) در «رزمایش طرح نوروزی پلیس با سازمان‌های امدادی» گفت: طرح ویژه نوروزی از امروز 24 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

 

وی از کاهش 2 درصدی سوانح فوتی همدان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: این درحالیست که میزان تردد از جاده های این استان با رشد 37 درصدی مواجه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه تصادفات فوتی در رتبه 13 کشور قرار داریم، تصریح کرد: میانگین تصادفات فوتی در استان به ازای هر 100 هزار نفر، رقم بالایی را نشان می‌دهد که این امر یک هشدار خطرناک برای ما و مسئولان است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: استان در تصادفات خسارتی و جرحی به ترتیب رتبه 23 و 17 را به خود اختصاص داده است.

 

کامرانی صالح با بیان اینکه همدان جایگاه 22 کشور در مجموع سوانح رانندگی دارد، اظهار کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز، نصب دوربین‌های کنترلی و اقدامات پیشگیرانه در محورها از جمله اقدامات موثر در کاهش تصادفات فوتی بوده است.

 

وی گفت: بیش از 6 هزار نفر نیرو از تمام نهادها، ارگان‌ها و پلیس آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران در ایام نوروز می باشند.

 

وی از فعالیت بیش از 500 تیم و واحد گشتی حرفه‌ای، موتوری و ثابت در بخش انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز خبرداد و خاطرنشان کرد: همچنین 90 ایستگاه نوروزی در استان آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی استان همدان، شعار پلیس در ایام نوروز را «آرامش بهاری با نظم و انضباط» نامگذاری خواند و بیان کرد: امید می رود نوروزی بدون حادثه را پشت سر بگذاریم.

 

کد خبر 696051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha