اقتصاد ورزش مغفول مانده است

خبرگزاری شبستان: نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: در سایر کشورها ورزش صنعت و اقتصادی پویا بوده اما در کشور و استان گلستان این مسئله مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، قره جه طیار، نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی امروز ( 24 اسفند) در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی استان گلستان با وزیر ورزش و جوانان گفت: با اینکه استان گلستان از ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش و جوانان برخوردار است اما نواقص و کمبودهای زیادی هم دارد.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد ورزش در استان گلستان یکی از موضوعات مغفول مانده است، افزود: افزایش سطح سلامت، توسعه ورزش همگانی و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کند.

 

طیار ادامه داد: در کشورهای پیشرفته ورزش به عنوان یک صنعت و اقتصاد بزرگ مطرح است که درآمدهای خوبی را از این طریق با سرمایه گذاری جذب کرده اند.

 

وی عنوان کرد: هم از نظر نرم افزاری و زیرساخت های ورزشی کمبودهایی داریم با این وجودمجلس در بودجه سال آینده بودجه های عمرانی وزارت ورزش و جوانان را کاهش داده است.

 

نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه سال آینده برای برخی حوزه ها از جمله پارالمپیک افزایش 30 درصدی پیش بینی شده که امیدواریم وزارت ورزش از آن به خوبی استفاده کرده و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

 

کد خبر 696038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha