مهمان نوازی با تلاش برای رونق اقتصاد استان پیوند یابد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به اینکه باید به برند شعار نوروز ۹۷ یعنی صنایع دستی توجه ویژه ای شود، گفت: مهمان نوازی را با تلاش برای رونق اقتصاد استان و تحقق اقتصاد مقاومتی پیوند دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دکتر مصیب امیری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (24 اسفند) در مراسم آغاز طرح نوروزی که در مجتمع انتظامی شهید فعال برگزار شد، گفت: در آخرین روزهای آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد سفر نمادی از جنس همدلی است، اظهار داشت: نوروز باستانی با آن همه خوبی از راه می رسد تا همبستگی ملت را بیش از پیش نشان دهد.

 

دبیر ستاد تسهیلات سفر فارس با یادآوری این مطلب که با آمادگی کامل به استقبال مهمان و زائران نوروزی خواهیم رفت، تاکید کرد: در آستانه بهار زیبا و نوروز باستانی قرار داریم و ستاد سفر از 2 ماه پیش در قالب کمیته 11 گانه و ستاد اجرایی خدمات نوروز 29 شهرستان آغاز به کار کرد.

 

امیری با تاکید بر اینکه چهار جلسه ستاد اجرایی برگزار شد و تاکنون 2 نوبت در هر شهرستان این ستاد تشکیل جلسه داده است، افزود: فارس مقصد اصلی سفر و راهی عبور مسافرین به دیگر استان هاست.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به اینکه باید به برند شعار نوروز 97 یعنی صنایع دستی توجه ویژه ای شود، گفت: مهمان نوازی را با تلاش برای رونق اقتصاد استان و تحقق اقتصاد مقاومتی پیوند دهیم.

 

 

کد خبر 696035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha