آیین پاسداشت نیم قرن فعالیت فرهنگی انجمن ادبی سروش خمینی شهر برگزار شد

خبرگزاری شبستان: آیین پاسداشت نیم قرن فعالیت فرهنگی انجمن ادبی سروش خمینی شهر برگزار شد با حضور شاعران و نخبگان ادبی در سالن بصیرت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، آیین نکوداشت شعر و ادب پارسی و پاسداشت فعالیتهای ادبی انجمن سروش در سالن بصیرت شهرداری خمینی شهر با حضور شاعران و فعالان عرصه فرهنگ وادب برگزار شد.

 

فتح الله حدادیان دبیر انجمن ادبی سروش خمینی شهر گفت: این انجمن فعالیت های بسیار خوبی در شهرستان خمینی شهر انجام داد مانند کنگره میلاد آفتاب که حدود 18سال برنامه اجرا کرد و سوگواره ادبی ثارالله که حدود 15سال عمر داشت.


وی افزود: انجمن ادبی سروش حدود 50سال است که فعالیت داشته و در این نیم قرن توانسته است شاعران و فرهیختگان و کسانی استعدادهای آنها نهفته بود شناسایی و رشد پیدا کنند و اکنون هر کدام به موفقیتهایی دست یابند.

 

حدادیان بیان کرد: از کسانی است که در این انجمن بوده و از شاعران به نام  کشور است سعید بیابانکی است که خوش درخشیده و مایه افتخار برای شهرستان است، همچنین مرحوم اصغر حاج حیدری معروف به (خاسته) از جمله شاعران شهرستان بود و فعالیتهای بسیاری در این عرصه انجام داد، در این انجمن استادان دانشگاه مانند آقای ابوالبرکات نیز حضور داشته اند.

 

وی اذعان کرد: مرحوم خلیل باغبان انجمن ادبی را راه اندازی کرد و تا کنون ادامه داشته است، این اجتماع برای اولین بار به همت خیرین فرهنگی برگزار شده است.

 

 

کد خبر 696034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha