۴۰ پروژه بزرگ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: بنا داریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه بزرگ را در استان افتتاح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان امروز ( 24 اسفند) در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی استان با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت های استان گلستان در حوزه ورزش گفت: این استان پایگاه خوبی برای توسعه رشته های ورزشی مختلف است اما نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

 

وی با اشاره به محدودیت های اعتباری استان افزود: با اعتبارات 600 تا 700 میلیارد تومانی نمی توان این استان را تمام عقب افتادگی های تاریخی توسعه داد.

 

استاندار با بیان اینکه ورزش استان هم از این مسئله استثنا نیست، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که اعتبارات ورزش و جوانان در استان بالای 100 درصد رشد خواهد داشت ولی با این رشد نیز استان نمی تواند طی 5 سال آینده به برنامه های خود برسد.

 

وی گفت: استان به سمت رونق در حرکت است و برخی از سرمایه گذاری ما 300 میلیارد تومانی است؛ طی هفته گذشته نیز 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شد و درماه های آینده نیز 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری به استان جذب می شود.

 

هاشمی افزود: در صورت توجه به استان و جذب سرمایه گذاری به جای 600 میلیارد تومان می توانیم بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته باشیم.

 

وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنا داریم 40 پروژه بزرگ را در استان افتتاح کنیم.

 

هاشمی بیان کرد: در سال آینده به دنبال این هستیم که 30 هزار شغل در استان ایجاد کنیم و حتی افزایش ایجاد اشتغال 100 درصدی را دنبال می کنیم.

 

 

کد خبر 696033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha