حل مشکلات اقتصادی جامعه مهمترین رویکرد دولت در سال ۹۷ است

خبرگزاری شبستان: وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت در سال ۹۷ حل مشکلات اقتصادی جامعه به ویژه ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز ( 24 اسفند) در نشست هم اندیشی با هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان گفت: دولت با اعتماد دوباره مردم، نهضت سازندگی را در کشور آغاز کرده است و امیدواریم شاهد توسعه کشور در ابعاد مختلف باشیم.

 

وی افزود: محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد اما آهنگ توسعه و سازندگی نیز دنبال می شود.

 

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در افق 1404 به دنبال این هستیم که در بخش های مختلف کشور سرآمد در منطقه خاورمیانه باشیم هرچند موانعی ایجاد می شود و فشارها و تقابل هایی وجود دارد اما حرکت آبادانی کشور به گونه ای است که بتوانیم موجبات رفع و آسایش مردم را فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به رویکرد دولت در سال 97 خاطرنشان کرد: برنامه های دولت در سال آینده با رویکرد حل مشکلات اقتصادی به ویژه حل مشکل اشتغال به ویژه برای جوانان و بانوان دنبال می شود.

 

سلطانی فر اظهارکرد: در بودجه سال آینده ایجاد یک میلیون شغل در کشور برنامه ریزی شده که موجب رونق تولید و اشتغال خواهد شد.

 

وی گفت: احیاء بافت های فرسوده و نوسازی سیستم حمل و نقل کشور از جمله طرح های اولویت دار دولت در سال 97 است که می تواند رسته های شغلی زیادی را فعال کند.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از 80 درصد اشتغالی که در کشور ایجاد می شود مربوط به جوانان است، گفت: با توجه به فرصتی که در دولت داریم تلاش ما بر این است که پروژه های نیمه تمام که یک تا دو دهه قبل آغاز شده است از سالن ورزشی 6 هزار نفری گرگان را بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

 

وی ادامه داد: زمینه بکارگیری بانوان در وزارت ورزش و جوانان فراهم شده و امیدواریم در استان ها هم بیشتر از ظرفیت بانوان و جوانان استفاده شود.

 

وزیر ورزش و جوانان به برخی رویدادهای مهم سال آینده اشاره کرد و گفت: جام جهانی فوتبال در روسیه، بازی های آسیایی و پارالمپیک جاکارتا و المپیک جوانان را پیش رو خواهیم داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به افزایش فضاهای ورزشی در کشور بیان کرد: حدود شش برابر در طول انقلاب اسلامی سال فضای ورزشی در کشور ساخته شده و مدال آوری ما نشان میدهد که ورزش کشور توسعه یافته است.

 

سلطانی فر با بیان اینکه گلستان ظرفیت خوبی در حوزه ورزشی دارد، افزود: جوانان استان گلستان استحقاق این را دارند که یک تیم لیگ برتری فوتبال داشته باشند و امید داریم این توفیق حاصل شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 696030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha