رشد ۴ برابری اعتبارات حوزه ورزش استان گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: اعتبارات جاری حوزه ورزش استان رشدی ۴ برابری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز (24 اسفند) در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان گفت: در استان 277 شهید ورزشکار داریم که نشان دهنده نقش جامعه ورزش در مسیر انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی در سال های اخیر خدمات خوبی به جامعه ارائه دادند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ساماندهی 100 هزار ورزشکار در استان گفت: حدود 300 هزار ورزشکار در استان داریم که بیش از 100 هزار نفر از آنان  ساماندهی شده و دارای فعالیت های ورزشی هستند.

 

وی با اشاره به افتخارات ورزشکاران استان بیان کرد: برای نخستین بار در المپیک سال 2016 استان گلستان سه ورزشکار داشت و در سال های اخیر هم تعداد کسب مدال های کشوری در استان 100 درصد رشد دارد.

 

طیبی با اشاره به اجرای برخی برنامه های ورزشی در سطح استان در دو سال اخیر گفت: در سال 1395 نخستین المپیاد ورزشی با حضور دو هزار و 500 ورزشکار برگزار شد؛ همچنین دومین دوره این المپیاد نیز امسال برگزار شد و سومین دوره نیز اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: نخستین دوره مسابقات جام روستا قهرمان در استان با مشارکت 300 روستا برگزار شد که نتیجه آن انتخاب این طرح به عنوان سه طرح برتر ورزش و جوانان بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اعتبارات جاری حوزه ورزش چهار برابر شده و در 5 سال اخیر 51 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

کد خبر 696028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha