حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان از علاقه مندی به انقلاب است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با قدردانی از حضور شگفت‌انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در صحنه نشان علاقه مندی به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جعفر مردانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز (24 اسفند) در مراسم تجلیل از کمیته‌های برتر ستاد دهه‌ که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیران استان و کمیته‌های ستاد دهه‌ فجر برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها گفت: در دهه‌ فجر سراسر استان حال و هوای دیگری داشت.

 

وی با قدردانی از حضور شگفت‌انگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور همه‌ اقشار مردم نشان داد که مردم و علی‌الخصوص جوانان نسل سوم و چهارمی علاقمند انقلاب اسلامی هستند و در این روز آمدند عزت و سربلندی خود را جشن گرفتند و با شهدا تجدید میثاق کردند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأثیر مثبت ایجاد رقابت صحیح از طریق ارزیابی و معرفی برترین‌ها در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: ارزیابی و معرفی کمیته‌های برتر ستاد دهه‌ فجر فرصتی برای بازنگری در برنامه‌های چهلمین سالگرد و نیز ارتقای سطح کیفی کمیته‌ها فراهم می‌آورد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه علی گرجی، رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: بی‌شک به ثمر نشستن این برنامه‌ها مرهون همت همه‌ مسئولین استانی است که جا دارد از همه دست ‌اندرکاران ستادهای دهه فجر در سراسر استان که در راستای آگاهی‌ بخشی، امیدآفرینی و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان همت گماردند قدردانی و تشکر نمایم.

 

به گفته وی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت متمرکز در 145 نقطه استان با شرکت بیش از 395 هزار نفر برگزار شد که در مجموع استان نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش از خود نشان می‌دهد.

 

رئیس ستاد دهه‌ فجر استان از انتخاب 23 کمیته از 29 کمیته فجر 39 به عنوان رتبه عالی و خوب خبر داد و گفت: کمیته‌های بسیج، ‌اطلاع‌رسانی، ورزش ‌و جوانان، فضاسازی و تزئینات شهری، همیاری و تشکل‌های مردمی، فرهنگیان و دانش آموزی، ایثارگران، ‌امنیت‌ و ‌انتظامات، روستایی‌وعشایری، ادارات، سلامت و درمان، فرهنگی و هنری، کودک و نوجوان، صنایع، ارتباطات، عدالت و سلامت قضایی، کارگری، اصناف حائز رتبه عالی و کمیته‌های اعزام مبلغ، مساجد، ‌بانک ها‌ و‌ موسسات‌مالی و اعتباری، طرح تبیین مبانی انقلاب اسلامی، فضای مجازی، قرآن و هیئتت مذهبی رتبه خوب را کسب و چندین کمیته هیچ رتبه‌ای بدست نیاوردند.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از برگزیدگان قدردانی به عمل آمد.

 

کد خبر 696027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha