طرح « عيدانه كتاب» در خراسان جنوبی اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: مديركل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای طرح «عيدانه كتاب» در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، طاهره حمیدی امروز (۲۴ اسفند) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از اهدای ۶۸۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان و ۲۴ عنوان بازی و سرگرمی در راستای اجرای طرح عیدانه کتاب و سرگرمی به مناطق محروم و کمتربرخوردار استان خراسان جنوبي خبر داد.

 

وی گفت: طرح «عیدانه کتاب و سرگرمی» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها؛ که مورد توجه وزیر آموزش و پرورش است، اجرا مي شود.

 

مديركل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصريح كرد: تشويق كودكان و نوجوانان به مطالعه كتاب از وظايف ذاتي كانون پرورش فكري است و در طول سال 12 مركز فرهنگي هنري ثابت و 13 كتاب‌خانه سيار و پستي در سطح استان تلاش مي‌كنند تا زمينه خوانش كتاب براي اين عزيزان فراهم شود.

 

وي اظهار اميدواري كرد: نوروز امسال بتوانيم كتاب اين يار مهربان را در اختيار  كودكان و نوجواناني قرار دهيم كه از نعمت خواندن كتاب هاي داستاني، شعر و بازي‌ها و سرگرمي‌هاي كودكانه محروم هستند.

کد خبر 696003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha