دوره مدیریت شهری با اخذ عوارض و بهای خدمات گذشته است

خبرگزاری شبستان: فرماندار آران و بیدگل گفت: دوره مدیریت شهری با اخذ عوارض و بهای خدمات گذشته و هر مسئولی باید خودش شهر خودش را مدیریت کند.

ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل در جلسه شورای اسلامی این شهرستان که با حضور معاون امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور برگزار شد،اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل، شهرستانی سرزنده و پویا است و شاخص های مهم آبادانی و توسعه پیش روی آن است.

 

وی به نحوه مدیریت شهری اداره کرد و افزود: دوره مدیریت شهری با اخذ عوارض و بهای خدمات گذشته و هر مسئولی باید خودش شهر خودش را مدیریت کند.

 

فرماندار آران و بیدگل به رویکرد دولت تدبیر و امید و تخصیص اعتبارات به روستاها اشاره نمود و خاطرنشان کرد:  این اعتبارات برای توسعه آبادانی کافی نیست و می طلبد تا تغییر در رویکرد درآمدهای شهری و روستایی داشته باشیم.

 

معینی نژاد به ظرفیت های گردشگری شهرستان آران و بیدگل را بسیار بالا دانست و ادامه داد: مجاورت شهرستان آران و بیدگل با کاشان از نظر گردشگری می تواند یک فرصت مهم باشد  و ما باید این شهرستان را بصورت یک مقصد گردشگری به مردم معرفی کنیم.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه ذره ذره مناطق شهری و روستایی این شهرستان ظرفیت و پتانسیل است افزود:راهگشای توسعه ما نگاه نوینی است که به موضوعات مختلف توسعه شهرستان از جمله صنعت و گردشگری داریم.

 

معینی نژاد ،میزان اعتبارات توزیع شده در این شهرستان را قابل توجه ذکر و تصریح کرد: این شهرستان با صرف فقط اعتبارات به این حد توسعه نرسیده است و در این راستا عزم و اراده شهرداران، دهیاران و شوراها ضروری است.

 

وی منابع  و سرمایه های اجتماعی این شهرستان را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: شهرداران،دهیاران و شوراهای اسلامی باید برنامه چهار ساله خود را برنامه ریزی و تدوین نمایند.

 

کد خبر 695992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha