شنبه آغاز ثبت نام از معتکفان در کانون فرهنگی و هنری جان نثاران ولایت تنکابن

خبرگزاری شبستان: شنبه (۲۶ اسفند) ثبت نام از معتکفان در کانون فرهنگی و هنری جان نثاران ولایت تنکابن آغاز می شود که تا دوشنبه(۲۸ اسفند) ادامه دارد و به برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی در ایام اعتکاف این کانون جوائزی اهدا می شود.

حجت الاسلام صادق خداوردیان، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جان نثاران ولایت مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توساکله تنکابن امروز (24 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ثبت نام از معتکفان از شنبه(26 اسفند) آغاز می شود و به مدت سه روز تا دوشنبه(28 اسفند) ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: استقبال خوبی در سال گذشته از آیین اعتکاف در این کانون صورت گرفت که امید می رود با توجه به همزمان شدن این آیین با تعطیلات پایانی عید نوروز از این مراسم معنوی، اقبال گسترده ای شود.

 

حجت الاسلام خداوردیان اظهار کرد: لوح تقدیر به تمام معتکفین تعلق می گیرد و به برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی در ایام اعتکاف این کانون جوائزی اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: اعتکاف همچون پیاده روی اربعین هر ساله با استقبال بیشتری روبرو می شود چرا که با تبلیغات، آگاهی از فواید فردی و اجتماعی این مراسم افزایش یافته است.

 

حجت الاسلام خداوردیان ابراز کرد: سه روز جدایی از تعلقات دنیوی و راز و نیاز با خدای متعال از اثرات فردی و افزایش روحیه معنوی و متصل شدن و بکارگیری سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و کاهش ناهنجاری و گناهان از برکات معنوی آیین اعتکاف به شمار می آیند.

 

وی گفت: کانون فرهنگی و هنری جان نثاران ولایت مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) توساکله تنکابن در راستای ترویج و گسترش بیشتر سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) در مناسبت های مذهبی و ملی به برگزاری برنامه های پرمحتوا و با جاذبه بسیار برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان اقدام می کند.

کد خبر 695982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha