اختصاص ۵۰ آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان به آمادگی این مجموعه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برای این منظور ۵۰ آموزشگاه پیش بینی شده است.

یعقوب علی عبادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: استان زنجان جهت ارائه خدمات به فرهنگیان در ایام نوروز در آمادگی کامل است.

 

وی با اشاره به اینکه 50 آموزشگاه برای اسکان فرهنگیان پیش بینی شده است، گفت: به همین منظور 439 کلاس برای اسکان تجهیز شده است.

 

به گفته عبادی، از این تعداد کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 224 کلاس ویژه و 215 کلاس گروه الف هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان به تلاش این مجموعه برای ارتقای امکانات و تجهیزات کلاس های پیش بینی شده برای اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: پذیرش میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان زنجان از روز دوشنبه 28 اسفند آغاز می شود.

 

عبادی با اشاره به اینکه اسکان فرهنگیان زنجان در محل هنرستان شهید مطهری در میدان هنرستان است، گفت: به منظور نظارت و ارزیابی کلاس های اسکان همچون سنوات گذشته اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش آماده هستند.

 

 

کد خبر 695980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha