کشورهای خلیج فارس اسرائیل را همپیمان خود در مقابل تهدید ایران می دانند

خبرگزاری شبستان:نتانیاهوکه برای انجام یک دیدار رسمی عازم واشنگتن شده بود سخنرانی های تکراری خود را علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد. نتانیاهو باردیگر از خطر جمهوری اسلامی ایران برای این رژیم اشغالگر صحبت کرد و اینبار خود را دوست و متحد اعراب دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسپودنیک، نتانیاهو که به تازگی از آمریکا بازگشته است در مقابل ایده رئیس کره شمالی برای ملاقات مستقیم با آمریکایی ها واکنش تندی نشان داد و به شبکه فاکس نیوز در حالی که عصبانی بود گفت : سه تهدید اصلی رژیم اشغال گر قدس را به خطر انداخته است و این سه خطر شامل ، ایران ، ایران و ایران خواهد بود.

در همین حال رئیس رژیم صهیونیستی اظهار داشت اعراب این رژیم را به خاطر خطرات ایران ترجیح می دهند و مناسباتش با این رژیم در حال بهبودی است .نتانیاهو در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به توافق بین المللی برجام گفت : همگان می گفتند ایران پس از برجام کشوری مدرن تر و صلح طلب تر خواهد بود . اما برعکس آن رخ داد و تهران خصمانه به جهان می نگرد و در حال ساخت امپراطوری است . یه امپراطوری ستیزه جو.

نتانیاهو همچنین بر این عقیده استوار است که برجام به ایران اجازه داد تا با جذب سرمایه و منابع مالی بیشتر امپراطوری خود را گسترش دهد . این امپراطوری جدید تهران ،تروریسم را در جهان تقویت کرده و منجر به تقویت و بی ثباتی در سطح بین المللی شده است که ریشه آن در ایران و توافق برجام است.

 

کد خبر 695453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha