برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۲شهید صومعه سرا

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا گفت: یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۲ شهید شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید والامقام این شهرستان برگزار می شود.



وی با بیان اینکه سردار اباذری در این مراسم به سخنرانی و حاج محمد بذری به مداحی خواهند پرداخت، افزود: این مراسم روز پنجشنبه(24اسفند) ساعت 14:30 در مصلی مسجد جعفری صومعه سرا برگزار می شود.



فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: برگزاری شهدای والامقام یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان است.



سرهنگ عاشوری با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم؛ تصریح کرد: شهیدان با فدا کردن جانشان برای کشورمان اقتدار به ارمغان آوروند.


وی خاطرنشان کرد: از کلیه مردم ولایتمدار  و شهیدپرور استان گیلان و شهرستان صومعه سرا دعوت می شود تا در این مراسم با شکوه حضور بهم رسانند.

 
 
کد خبر 695405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha