آیت‌الله عالمی، امام جماعت «مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار» شد

خبرگزاری شبستان: آیت‌الله حسن عالمی با حکم رهبری امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران شد.

به گزارش خبرنگار سرویس مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه امام جماعت مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار تهران که پس از اقامه نماز ظهر و عصر امروز در این مسجد برگزار شد با بیان اینکه آیت‌الله عالمی از بزرگان علمای حاضر است، اظهار کرد: ایشان نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بودند و امروز نیز از سنگری به سنگری دیگر رفتند و مهم این است که آدمی هر جا برود می‌تواند خدمتی انجام دهد.

 

وی خطاب به نمازگزاران حاضر در این مراسم، اظهار کرد: باید بکوشیم با حضور خود در نماز جماعت و دیگر برنامه‌های این مسجد به رونق و عمارت این مسجد بکوشیم.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به برخی از احادیث پیرامون جایگاه مسجد در اسلام به لزوم توجه به مساجد و جایگاه آن از منظر پیامبر و ائمه اطهار (ع) پرداخت.

 

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم آیت‌الله حسن عالمی؛ امام جماعت جدید مسجد جامع امام خمینی (ره) بازار تهران نیز اظهار کرد: از مقام معظم رهبری سپاسگزارم که موظف شدم تا به عنوان یک طلبه در این مسجد امام جماعت باشم و امیدوارم بتوانم به منویات ایشان عمل کنم.

 

وی با بیان اینکه در راه انجام وظیفه در منصب امام جماعتی مسجد جامع امام خمینی (ره) نیاز به فضل خدا، پشتیبانی رهبری و همکاری نمازگزاران آن دارم، ادامه داد: امیدوارم با این حمایت‌ها موفق به اقامه نماز جماعت و دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این مسجد شوم.

 

به گزارش شبستان، در ادامه این مراسم که جمعی از روحانیون و مسئولان از جمله حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری؛ رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، نیز حضور داشت حکم امام جماعتی آیت‌الله عالمی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به وی اهدا شد.

 

 

 

کد خبر 695398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha