بخش مهمی از موفقیت رزمندگان در دفاع ازکشور نشات گرفته از ایثار مادران آنها است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: بخش مهمی از موفقیت رزمندگان در دفاع از کشورمان نشات گرفته از ایثار مادران وهمسران آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، مراد حسنی،  امروز (21 اسفند) در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و همسران شهدا که در سالن اجتماعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، گفت: بی شک بخش مهمی از موفقیت رزمندگان ما در دفاع از انقلاب و اسلام نشات گرفته از فداکاری، ایثار و تقوای مادران و همسران آنها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه مادران وهمسران رزمندگان زمینه دفاع آنها از آب و خاک کشورما را فراهم کردند، عنوان کرد: بعد از گذشت چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ایران در خاورمیانه به عنوان کشوری اثرگذار شناخته شده و به همین دلیل بسیاری از دشمنان کشورمان به ویژه استکبار جهانی خواب راحتی ندارد.

 

وی استکبار جهانی ایران را مانع راه توطئه های خود در سوریه می دانند، بیان کرد:  همین مسئله موجب شده دشمنان از دیگر کشورها برای مقابله با ایران دست کمک دراز کنند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه امروزه بانوان سرزمین ما  رسالت خطیری بر دوش دارند، گفت: بانوان ایرانی  باید فرزندانی در شان جامعه اسلامی برای آینده تربیت کنند.

 

حسنی با بیان اینکه وجود وحدت بین شیعه وسنی درایران یکی از عوامل اصلی اقتدار کشورمان است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این وحدت همچنان محکم واستوار باقی بماند ایران سرآمد دنیا خواهد بود.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم از چهار کتاب در حوزه ایثار وشهادت رونمایی شد ودرپایان هم از جمعی از مادران وهمسران شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 695390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha