حال عمومی محمود حبیبی‌کسبی خوب است

خبرگزاری شبستان: محمود حبیبی کسبی، شاعر، پژوهشگر و منتقد ادبی کشور که چند روز پیش به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد، امروز از بهبود حال عمومی خود و ترخیص از بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محمود حبیبی کسبی از شاعران کشورمان که به علت بروز عارضه قلبی، چند روز پیش در بیمارستان قلب تهران بستری شد، امروز دوشنبه 21 اسفندماه، از بهبود نسبی شرایط جسمانی خود خبر داد.

وی با بیان این که امروز آنژیوگرافی قلب را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: پزشک معالج شرایط جسمانی ام را رو به بهبودی ارزیابی کرده است و پس از انجام تست اکوی قلبی، امروز بعد از ظهر، از بیمارستان مرخص خواهم شد.

این شاعر کشور ضمن تشکر از اهالی ادبیات و هنرمندان و مسئولانی که جویای احوال او بوده‌اند، گفت: ناصر فیض، سعید بیابانکی، محمد زرویی نصرآباد و حامد رهنما و دیگر دوستان و شاعران در این روزها جویای احوالم شدند و از محبتی که داشته‌اند سپاسگزارم.

محمود حبیبی کسبی، شاعر آیینی کشورمان، متولد 1360 است. تمامی اشعار او در قالب‌های سنتی شعر فارسی مانند غزل، قصیده و مسمط سروده شده‌ و بیشتر شعرهای او دارای مضامین مذهبی، آیینی و تغزلی است.

حبیبی کسبی در چهارمین دوره جشنواره شعر فجر در سال ۱۳۸۸ به عنوان بهترین شاعر بخش شعر سنتی انتخاب شد. و مجموعه شعر «عدم» او نامزد دریافت جایزه کتاب سال قلم زرین شد.

وی چهار سال دبیر شب‌های شعر «بر آستان اشک» در فرهنگ‌سرای اندیشه بوده و دبیری علمی جشنواره شعر و داستان جوان سوره در سال ۱۳۹۶ را نیز به عهده داشته است.

روابط عمومی حوزه هنری آرزوی بهبودی کامل برای این شاعر آیینی کشور دارد.

کد خبر 695377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha