کشف ۸۴ درصد از سرقت های انجام شده  در کردستان

خبرگزاری شبستان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از کشف ۸۴ درصدی سرقت در سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالله فاتحی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان امروز (21اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی در سنندج برگزار شد، گفت: در 11 ماهه سال جاری موفق به کشف حدود 84 درصد از سرقت ها در استان شده ایم

 

وی افزود:با این 84 درصد کشفیات در کردستان ما توانسته ایم بیشتر سرقت ها را در استان کشف کنیم.
 

این مقام مسئول اظهارداشت: همه همکاران ما در نیروی انتظامی تلاش داریم که در حداقل فاصله زمانی سرقت ها را کشف کنیم .
 

وی در ادامه با بیان اینکه بیش سرقت ها در استان خرده هستند، افزود: سرقت های داخل خودرو از جمله سرقت های خرده هستند و علت آنها نیز به خاطر نبود پارکینگ و روشنایی معابر باید زیر ساخت های برای آنها آماده شود تا روز به روز شاهد کاهش بیشتر این جرایم باشیم.
 

فاتحی تصریح کرد: همچنین در 11 ماهه سال جاری 97 درصد کشف جرایم پنهان در استان داشته ایم


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان افزود: حدود 84 درصد کشفیات مواد مخدر در 11 ماهه سال جاری در استان شاهد بودیم .
 

وی افزود:همه ما باید تلاش کنیم که جامعه عاری از این مواد خانمان سوز داشته باشیم.

 

فاتحی در ادامه با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی اذعان کرد: شعار امسال نیروی انتظامی آرامش بهاری نظم و امنیت است زیرا که فلسفه وجودی ناجا برقراری نظم می باشد.
 

وی در پایان با قدر دانی از اصحاب رسانه استان خاطرنشان کرد: انشا الله خبرنگاران بیشتر از گذشته در اطلاع رسانی ما را یاری دهند زیرا شماها پل ارتباطی مردم و مسئولین هستید.

کد خبر 695353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha