جشن «نوروز» در هنرستان رسالت بیرجند برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن «نوروز» با هدف فروش تولیدات دانش آ‌موزان و ایجاد نشاط و شادابی در بین ‌آنها، به همت دانش ‌آموزان هنرستان رسالت بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جشن نوروز با مشارکت دانش آموزان رشته های مختلف هنرستان رسالت بیرجند و در کنار مربیان و والدین با هدف استقبال از بهار و فروش محصولات تولیدی مختلف «شیرینی، شکلات، نان محلی» و محصولات سفره هفت سین امروز (۲۱ اسفند) برپا شد.

 

در این جشن که سفره های هفت سین توسط خود دانش آموزان در هشت روز مانده به سال جدید، چیده شده بود، تلاش شد تا حس مسئولیت پذیری و آموزش کسب مهارت های زندگی به دانش آموزان منتقل شود.

 

نرگس مخملباف مدیر هنرستان رسالت بیرجند در حاشیه برپایی این جشن به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: برگزاری این جشن با همکاری و مشارکت تمامی دانش آموزان انجام می شود که بخشی از هزینه های فروش محصولات تولیدی، صرفه هزینه های مدرسه می شود.

 

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر نیز جشن باشکوهی همراه با فروش تولیدات دانش آموزان برگزار شد،‌ افزود: پیش بینی می کنیم در این دو جشن ۵۰۰ هزار تومان از فروش محصولات،‌ سهم مدرسه بشود.

 

 

 

کد خبر 695349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha