کانون های فرهنگی هنری مساجد محفل انس جوانان مومن و انقلابی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، کانون های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه های دین نامید و افزود: کانون های فرهنگی هنری محفلی برای انس و ارتباط جوانان مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(22 اسفند) در حاشیه همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه دین و مکانی برای ترویج فرهنگ دینی بین نسل جوان و نوجوان هستند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ارتباط جوانان مومن و انقلابی، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد محافل انس و ارتباط جوانان مومن و انقلابی با یکدیگر است.

 

آیت الله میرعمادی، خاطرنشان کرد: انس و ارتباط  جوانان مومن و انقلابی با یکدیگر بستری برای همفکری نسل جوان انقلابی و افزایش قدرت نرم جوانان برای مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد حلقه وصل جوانان به مسجد و امام جماعت هستند.

 

آیت الله میرعمادی، اذعان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی مناسب در راستای جذب جوانان به مساجد تلاش کنند.

 

وی افزود: انتظار می رود روحانیون و ائمه جماعت از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استقبال کرده و جوانان عضو این کانون ها  را با روی باز بپذیرند.

 

 نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار کرد:  مسئولان از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه های دین حمایت و پشتیبانی کنند.

کد خبر 695344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha