طرح های «کسب و کار در جوار مساجد» در سال ۹۷ حمایت می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی گفت: طرح های «کسب و کار در جوار مساجد» با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخشیدن به مشاغل خانگی به همت کانونهای فرهنگی هنری در سال ۹۷ تقویت و حمایت می شوند.

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار در گفتگو با خبرنگار شبستان در حاشیه نمایشگاه توانمندی های کانونهای فرهنگی هنری بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیرجند با مشارکت ۵ کانون و با محوریت کانون قمر بنی هاشم (علیه السلام) گشایش یافته است.

 

وی افزود: این نمایشگاه با شرکت کانونهای فرهنگی هنری «قمر بنی هاشم(علیه السلام)، باقرالعلوم (علیه السلام)، عماریون، انصارالحسین (علیه السلام) و شهید باهنر» به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس ستادعالی کانونهای مساجد کشور و ربع قرن در این سنگر برپا شده است.

 

 

وی با تقدیر از میزبانی کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (علیه السلام) بیرجند در میزبانی این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه تلاش شده است که محصولات و تولیدات کانونها در بخش های مختلف به معرض دید عموم مردم قرار بگیرد.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه تلاش شده است که در طول سال از طرح های کسب و کار در جوار مساجد که از سوی کانونهای فرهنگی هنری به دبیرخانه مساجد استان ارائه می شود،‌ حمایت حداکثری بشود، گفت: این حمایت و تقویت به عنوان یکی از برنامه های مهم دبیرخانه کانونهای مساجد استان در سال ۹۷ در دستور کار قرار دارد.

 

وی یادآور شد: تلاش می کنیم که ظرفیت ها و فعالیت های کانونهای فرهنگی هنری در ابعاد مهم شناسایی و هر کانون در زمینه همان فعالیت حمایت شود.

 

 

کد خبر 695203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha