خبرگزاری شبستان رسانه متعهد دینی است/ تقدیر از یک ربع قرن تلاش کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز طی بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های مساجد از خبرگزاری شبستان به عنوان یکی از خبرگزاری های متعهد در راستای دین یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز طی بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در البرز از این خبرگزاری به عنوان یکی از خبرگزاری های متعهد در راستای دین یاد کرد.

 

نوروزی فر افزود: رسانه در بسترسازی معارف دینی نقش بسزایی دارد و خبرگزاری تخصصی شبستان در این حوزه طی این سال ها دستاوردهای خوبی را داشته است.

 

وی به حوزه اقتصاد مقاومتی و شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: موفقیت رسانه خبرگزاری شبستان در استان البرز در جشنواره های ابوذر و دیگر جشنواره های استانی و کشوری بیانگر ظرفیت ویژه این خبرگزاری است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تبریک از فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در تقویم ملی کشورمان روز 18 اسفند است و جا دارد از خبرگزاری شبستان نسبت به پوشش فعالیت های فعالان مسجدی تقدیر شود.

 

در پایان وی با در نظر گرفتن اهمیت رسانه متعهد اظهار امیدواری کرد که همکاری این خبرگزاری با سازمان بسیج رسانه در راستای تعالی فرهنگی، دینی، اجتماعی و اقتصادی استان موثر است.

 

 

کد خبر 693231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha