برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروزضروری است

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی جدی برای استقبال از مسافران نوروزی در استان، بیان کرد: داشتن برنامه برای مناطق گردشگری استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(12 اسفند) در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر، افزود: تعطیلات نوروز بستری برای معرفی شاخص های گردشگری استان است.

 

وی افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از امکانات موجود، جاذبه های تاریخی و گردشگری استان لرستان به مسافران نوروزی معرفی شود.

 

خادمی،همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات برای مسافران نوروزی، بیان کرد: داشتن برنامه ریزی برای مناطق گردشگری و ساماندهی امور این مناطق ضروری است.

 

وی با اشاره به وجود استعداد های گسترده استان لرستان در حوزه گردشگری، بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری در استان اصلی‌ترین محور توسعه در استان است.

 

استاندار لرستان، بیان کرد: در این راستا باید با مشارکت مسئولان برای هر مرکز گردشگری در لرستان پلان و برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا باید با تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد سفر و تصمیمات گرفته شده، برخی از کارها انجام شد و اما برخی دیگر از کارها باقی مانده که باید با سرعت انجام شود.

 

خادمی،  با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران و مسئولان جهت اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر، گفت: اجرای دستور العمل ستاد معیاری برای ارزیابی عملکرد مدیران می شود.

 

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات بخاطر اینکه کار زیرساختی و سنگین نیاز دارد ممکن است نتوانیم انجام دهیم، گفت:  البته مشخص خواهد شد که چه کارهایی قابل حل است.

 

خادمی، تاکید کرد: انتظار می رود  کارهای قابل اجرایی شدن سریع انجام شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای  کسانی که از سایر نقاط در ایام نوروز مهمان استان هستند باشم و بتوانیم لحظات خوشی را برای مسافران داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید تقویت خدمات بستری برای تبدیل استان به مقصد گردشگری است، افزود: این اقدامات شامل ایمنی جادهها، زیباسازی شهرها، نظارت و ساماندهی اماکنی که این روزها بیشتر مورد بازدید قرار میگیرند و مناطق ویژه گردشگری است.

 

استاندار لرستان، اظهار کرد: بحث امنیت مسافران، سلامت و بهداشت و درمان را داریم که حوزهها مشخص و دسته بندی شده همچنین وظایف دستگاهها تعریف و مشخص شده است که در جلسه بعد باید چک کنیم کارهای مانده را انجام دهیم.

 

کد خبر 693217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha