برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه نماز جمعه استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه نماز جمعه استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محسن علیزاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد امروز (12 اسفند) در نشست خبری با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری گفت: ما امسال با شعار « جوانه لبخند می کاریم» جشن نیکوکاری را برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: ما در سال گذشته میزان 20 میلیارد ریال حمایت مردمی در جشن نیکوکاری داشتیم که امسال نیز امیدواریم حمایت های بیشتری داشته باشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری در مدارس استان یزد در روز 16 اسفندماه، در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز 17 اسفندماه، و در میعادگاه های نماز جمعه نیز در روز 18 اسفندماه برگزار می شود.

 

علیزاده تصریح کرد: سامانه نیکوکاری نیز به شماره 0968877 است که مردم میتوانند از این طریق حمایت های خود را داشته باشند.

 

وی افزود: رئوس کارهای کمیته امداد شامل طرح مددجویی است که هدف ما توانمندسازی است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد  بیان کرد: معاونت اشتغال ما از طریق کاریابی هدف توانمندسازی را دنبال می کند و بسته های تشویقی نیز برای آنها دیده شده است و در راستای ایجاد شغل نیز حمایت های مختلفی از جمله ارائه وام و تسهیلات صورت گرفته است.

 

علیزاده ادامه داد: خدمات فرهنگی از جمله برنامه های دیگر ما است که اصرار داریم تمامی فعالیت های ما بایستی پیوست فرهنگی داشته باشد.

 

وی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در کل کشور افتتاح شده است و کلیه کارهای وام ما به آنجا منتقل شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد بیان کرد: با توجه به این که مراجعات مردمی ما زیاد است ما برنامه های مختلفی نیز داریم که در زمینه درمانی نیز گام های مختلفی برداشته ایم.

 

علیزاده بیان کرد: تامین جهیزیه و کمک های مردمی در زمینه ازدواج مجدد از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

وی گفت: تامین مسکن مددجویی به عنوان اولویتی در کنار اشتغال، طرح اکرام ایتام محسنین، افطار و اطعام، خدمات حقوقی و قضایی از جمله اقدامات دیگر ما است  که در حمایت از محرومین انجام می شود.

کد خبر 693162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha