توزیع پوستر ۱۸ اسفند، سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مازندران

خبرگزاری شبستان: پوستر ۱۸ اسفند، سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مازندران با عنوان ربع قرن تلاش و محوریت مسجد، جوان و هنر توزیع شد.

حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز (12 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پوستر 18 اسفند، سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مازندران با عنوان ربع قرن تلاش و محوریت مسجد، جوان و هنر و در آستانه این روز ماندگار و ارزشمند توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این پوستر در اختیار دستگاه های اجرایی دیار علویان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد قرار می گیرد تا با نصب آن جهت ترویج هر چه بیشتر این رویداد مهم اقدام کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در سال 71 با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به همت این مراکز تشکیل شد.

 

وی بیان کرد: بیش از هزار کانون های فرهنگی و هنری در دیار علویان وجود دارند که با داشتن کتابخانه و ... فعالیت های مختلف هنری، قرآنی، فرهنگی و ... را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار امیدواری کرد تا کانون های مساجد با تعامل با دیگر نهادها به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی ایران، اهداف امام خمینی(رحمت الله علیه)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و شهدا به طور شایسته و مطلوب نائل شود.

کد خبر 693151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha