۶ مسجد تهران میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن

خبرگزاری شبستان: کرسی های تلاوت قرآن کریم در مساجد صاحب الزمان(عج) خلیل‌الله (ع) الغدیر، النبی (ص) و جامع الرسول (ص) برپا می‌شود.

سید علی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در شش مسجد تهران خبر داد و گفت: یکی از این کرسی‌های تلاوت، امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران، با حضور محمد موسی‌زاده برپا می‌شود و کرسی تلاوت دیگری، ۱۳ اسفندماه، در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران با حضور حبیب صداقت انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: این محفل قرآنی با حضور، علی محرابی، ۱۴ اسفندماه هم در مسجد جامع الرسول اکرم (ص) واقع در تهرانسر، چهار راه صدف انجام می‌شود، همچنین در همین روز با حضور حسن حکیمی محفل انس با قرآن کریم در مسجد خلیل الله (ع) واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبروی متروی گلبرگ برگزار می‌شود.

 

مدیر روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن، گفت: با حضور مهدی عادلی هم کرسی تلاوت دیگری، ۱۵ اسفندماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در تجریش، خیابان شهرداری برگزار می‌شود، همچنین در مسجد حضرت زینب (ع) واقع در نازی آباد، خیابان شهید عراقی هم کرسی تلاوت دیگری با حضور وحید خزایی برپا می‌شود.

 

 

 

کد خبر 693146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha